mondaymorning

posted in: everything .2009-11-23 / 09:21:36 . 6 comments

Nu är det inte många veckor kvar till jullovet! Det är första gången på ungefär 3 år som jag firar jul hemma, det känns lite wierd men samtidigt ska det bli skönt att va hemma för en gångs skull, det ska bli mysigt att få julklappar, äta julskinka och bygga snögubbar i trädgården.
Nu sitter jag här med en skål fil&flingor, jag börjar tjugo i tolv, riktigt skönt att få sovmorgon på måndagar! Men jag har massor att göra när jag kommer hem, biologiprovet är på onsdag och jag läste knappt igenom sidorna igår, alltid ska jag bli distraherad av datorn, tv:n, mobilen eller något.. Men idag ska jag kriga! Jag får varva biologiplugg med att rita så går det nog bra. Och som tur är så har min fläskläpp efter piercingen äntligen lagt sig (nästan i alla fall) så nu ser det inte längre ut som om jag har varit i slagsmål.

Jag måste också tacka för alla fina komentarer jag fått, ni ska bara veta hur glad jag blir!! Jag hoppas att några av er kikar in här igen :)

_________________________________

angående temat som var "världen idag" , temat är väldigt brett och man kunde i princip rita vad som helst, men jag valde att rita ett porträtt av en grymt vacker tjej ( kvinna?, whatever haha) eftersom vår värld idag är så oerhört påverkad av olika skönhetsideal. Man ska va snygg, smal, trendig osv osv.. Men egentligen så är man perfekt precis som man är :) Där har ni iaf min förklaring till hur jag valde att tolka temat

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Tack själv! :)

2009-11-23 @ 10:56:28
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: EMZ Wanted B )

guuud vilken fin bild du har ritat!! :O (kandee)

2009-11-23 @ 15:28:26
URL: http://samuray.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv. okej tack så mycket! sen behövs lite talang också, så får hoppas på att det kommer med tiden ;)

2009-11-23 @ 15:45:41
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Jag kommer absolut kika in hit igen och lägger till dig på BL. Det är så himla roligt att hitta fler och fler som ritar som man kan följa och inspireras av. :)

2009-11-23 @ 17:01:51
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: emma

Ingen orsak :-)

Vad har du för dig?

2009-11-23 @ 18:01:24
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/
Postat av: amanda

GUD VA FIN HEADER BABY! DU ÄR BÄST PUSS!<3

2009-11-23 @ 18:26:08
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin