ripofmyclothes

posted in: everything .2009-11-20 / 22:53:58 . 0 comments

Piercade mig idag!, de blev asnice. Bild kommer sen när jag får tillgång till kamera (jag hatar att vara kameralös, fint ord va?) Trodde att det skulle göra mer ont än vad det gjorde, men mina tårkanaler körde sitt eget race. Nej jag började inte grina, men lite fuktiga blev dom allt. Jag är överlycklig just nu, inte bara pga piercingen utan också för att:
x De var så jävla trevliga på magic lines, fler sådana människor till sverige tack!
x Jag har fått en stamkund, en tjej ska nu beställa sin tredje teckning, känns askul!
x Det är helg, behöver jag säga något mer?
x Jag har en stor godispåse bredvid mig
x Min senaste teckning är snart klar, och jag är riktigt nöjd med den hitills.

Talk to you latero

Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin