saturdaynight

posted in: everything .2009-11-28 / 19:40:10 . 0 comments
Jag trodde jag hade ställt klockan i morse, så när jag vaknade kände jag mig duktig att jag gick upp ganska tidigt eftersom jag hade massvis med saker att göra. Sen kollade jag på klockan, halv 2. Duktigt! Sov bort halva dagen, men så går det när man börjar kolla på film klockan 3 på morgonen.
Nu ska jag läsa några sidor kemi innan vevve kommer hit. Vi kommer antagligen att kolla på film och käka en massa godis. & i morgon ska vi till gymmet, första gången någonsin för mig, jag tränar aldrig haha. Eller räknas det att jag cyklar till skolan? (förutom nu när det är så kallt ute)

Kemin var det!

Bild från i somras, vevve and me with my beloved glasses.
Jag tycker att det kan bli julafton nu, sedan nyårsafton.. sen kan vi snabbspola tills det blir sommar igen!



Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin