itjustmakeyouworse

posted in: everything .2009-09-27 / 22:24:24 . 0 comments

Varför är man så trött på söndagar? Fastän jag sov tio timmar i natt så har jag gått runt med tunga ögonlock och gäspat hela dagen. Jag tror att jag inbillar mig själv att jag är mer trött än vad jag egentligen är, för jag gå runt som en zombie varenda söndag. Jag åkte till tuna park idag, ett par jeansleggins, en skjorta och ett par tights har nu flyttat in i min garderob. Förutom kläder så köpte jag 4 böcker, en av Dennis Lehane (he's the best) "Ta min hand" hette den, sen köpte jag Stieg Larssons böcker: män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes. Det var väldigt längesen jag läste en bra bok så nu ser jag framemot flera timmars spännande läsning. hm, det där sista lät som något en gammal gubbe skulle säga.

Klockan är 22.24 och det är fortfarande söndag, vilket innebär att jag fortfarande är jättetrött. Jag ska nog koka en kopp te, läsa lite och sen sova. gubbvarning igen, te & läsa, läggdags klockan halv elva?

godnight!

Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin