thecoloursredandblue

posted in: everything .2009-09-28 / 17:55:57 . 1 comments

Jag älskar att matcha färgerna röd och blå. Tillsammans så påminner de mig om.. lingon och blåbär, typ. Det passar ju bra nu på hösten då alla gubbar och gummor går i skogen och plockar blåbär, lingon och svamp.
Skjortan köpte jag igår och jag känner på mig att jag kommer använda den flitigt.
Skoldagen var helt ok, och nu sitter jag här med ett berg av läxor. Det jag kommer tillägna tiden till nu är att skriva på min biologilabbrapport. Det låter superduperkul eller hur? Klockan nio slår jag på tvn så jag får skratta lite åt Anna Anka. Jag kommer inte ha något bättre för mig idag.

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så vacker!

2009-09-29 @ 18:40:02
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin