iwasthreeyearsold

posted in: everything .2010-04-05 / 19:32:07 . 2 comments
mitt hår har definitivt haft bättre dagar, men jag tänkte bara visa en teckning jag hittade.. som jag ritade när jag var tre år! hahaha vad jag skrattade när jag hittade denna! Det ska tydligen föreställa skalbaggar och bananer?

Det blev ingen uppdatering igår, jag var barnvakt åt min lillebror nästan hela dagen & mot kvällen så mådde han dåligt och spydde & hade sig. Men idag mår han bra, han måste ha ätit någonting konstigt igår.

Nu ska jag snart iväg och träffa lite friends. Jag ska försöka att inte stanna ute så länge ikväll, tänkte åka hem runt elva, tolv och rita lite sen ska jag sova. I morgon ska jag äntligen iväg till huvudstaden och shoppa.
hugs!
Kommentarer
Postat av: emma

hahah va söt teckning"

2010-04-05 @ 23:53:52
Postat av: Jonathan

Du var inte lite snygg du inte ;) Du var duktig redan då, för att vara tre år menar jag. När jag var tre år kunde jag knappt hålla i en penna.

2010-04-05 @ 23:55:02
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin