envy me

posted in: everything .2010-12-02 / 11:47:26 . 4 comments



Just nu så är jag beroende av glitter.. på naglarna! Dock måste jag säga farväl till mina silver-naglar snart för att använda mitt nya nagellack som jag köpte igår: "envy me" från h&m. Det är mörkgrönt & passar utmärkt nu i juletider. Jag hittade också ett jättefint halsband som jag bara var tvungen att köpa.

Men nu förbjuder jag mig själv att shoppa mer innan jul (vi får se hur det går) för jag måste ha pengar över till julklappar! Jag måste åka ner till stan någon dag och trängas bland alla andra västeråsare i jakten på de perfekta julklapparna till mina nära&kära. Men utan släkt har jag bara familjen att köpa till så det ska nog gå ganska snabbt ändå. 

Nu ska jag äta frukost & titta på ett par grey's anatomy avsnitt (som jag också är beroende av atm) Sedan ska jag göra lite läxor, rita lite & bara ta det lugnt, för idag har jag studiedag!
Kommentarer
Postat av: hanin

ååååhh va fint nagellack !!!

2010-12-02 @ 12:31:42
Postat av: olivia

asfint halsband!

2010-12-02 @ 21:37:29
Postat av: Anonym

jo jag med

2010-12-03 @ 01:58:30
Postat av: Lina

vadå har du ingen släkt? :o Och jättefint nagellack, verkligen! Halsbandet också :D

2010-12-03 @ 19:37:45
URL: http://linaloveli.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin