snälla tomten..

posted in: everything .2010-12-12 / 19:15:01 . 6 comments
Jag skulle bli väldigt glad om något av mina paket innehåller något av detta på julafton:



update: några har frågat vart alla sakerna kommer ifrån, so here we go:
|| Pennor - finns att köpa på många olika ställen (bland annat på zinkvit.se) || Armband (båda 2) - Indiska || väska - Lindex || ögonskugga - kicks || doftljus - finns att köpa överallt typ. || kofta - weekday || parfym (från armani) - kicks || objektiv - finns i de flesta butiker med kamerautrustning || tröja - weekday || concealer - Make up store ||

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, var är väskan ifrån? Den ser fin ut! :)

2010-12-12 @ 21:05:48
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: frida

åh, jättefin väska! Vart är den ifrån? :)

2010-12-12 @ 22:35:08
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vart allt kommer ifrån?:P

2010-12-13 @ 15:20:27
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-13 @ 15:37:02
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Nike

Ååh! jätte fina kläder. Däremot har jag Den gråa Tröjan och jag sägar bara Köp Den, Köp Den! Den är As mysig och Snygg.

Mvh. Nike

2010-12-13 @ 19:55:28
URL: http://1995.devot.se
Postat av: Linds

Åk till Tranås, circus sale. ^^

2010-12-15 @ 19:53:30
URL: http://hertigen.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin