godmorgonvintern

posted in: everything .2010-02-06 / 12:33:24 . 1 comments

Goood moorning to you all!
Igår satt jag i soffan med en chipspåse och sjöng med till melodierna av epiphany, a little priest och not while i'm around. Sweeney todd är verkligen en av mina absoluta favoritfilmer! Vaknade upp idag och mitt hår stod åt alla håll, som vanligt. Ska snart hoppa in i duschen och sticka iväg till Irsta runt fyra. Jag, Anna och Sofie ska käka pizza innan vi fixar oss inför kvällen. Jag upptäckte till min fasa att mina A4-papper är slut. Jag har några beställningar som jag måste ta itu med nu, fick dem för ett x antal veckor sedan av några bekanta, men har inte haft tid att börja på någon av dem då jag har fullt upp i skolan. Så A4 ark måste inhandlas så snart som möjligt. Som ni märkt har det inte hänt mycket här på "ritfronten" eller vad man nu ska kalla det, anledningen är skolan. De kommande veckorna består av prov, prov, arbeten och ännu mera prov. Så i morgon kommer jag plugga hela dagen, men ska försöka varva det med att rita. Annars har det inte hänt mycket, jag ritade ju en tatuering till min plastpappa Marco för någon/några månader sedan, som han äntligen har börjat tatuera in. Det kommer verkligen bli supersnyggt. Min fina vän lina fyllde även år igår, så grattis till dig babe!

Kommentarer
Postat av: Lina

Taaack finaste du! vi lär ses snart tycker jag ): ILY<3

2010-02-08 @ 22:20:24
URL: http://okejlina.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin