there'sarainbowinmyroom

posted in: photography .2010-02-08 / 19:23:20 . 5 comments

ni får ursäkta min frånvaro idag, jag kom hem från skolan tjugo i fem, åt middag med familjen + flera efterrätter. Satt och ritade lite på en tutorial, men när jag var klar med läpparna (som jag ritade) så kom jag på att jag glömt ta kort på dem under tiden jag ritade & då är det lite svårt att fixa ett tutorial-inlägg. Känner mig riktigt blond. Men inga sura miner, lovar att rita nya läppar, och den gången komma ihåg att ta steg-för-steg bilder.
Nu ska jag koka en kopp te och öppna fysikboken.

ph: Det var en regnbåge i mitt rum i söndags


fick en kommentar idag som löd: du ritar ju aldrig! trodde detta var en teckningsblogg
sv: Det är lite svårt att få tid över till att rita varje dag då skolan, familjen och vännerna kommer i första hand och tar upp mycket tid. Dessutom har jag andra "hobbys" än att rita också, jag spelar piano, kollar på film och en massa annat skit. Jag har aldrig sagt att min blogg är en teckningsblogg, man kan säga att min blogg är lite av varje, en blandning av foton, teckningar och my boooring life, haha. Men jag älskar att rita och ska försöka göra det lite oftare :) hugs! 
Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Haha, surt att komma på det efteråt! Ser fram emot det!!

2010-02-08 @ 19:51:23
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: jessie

hej gullunge, skulle vara supersnäll om du kunde klicka dig in här

http://technodrog.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-rosta.html#comment

och rösta på mig till veckans blogg, tar bara två minuter av ditt liv :D tack på förhand :D



röstar du får du en länk med bild i min blogg, några extra läsare skadar u aldrig ;)

2010-02-08 @ 20:16:48
URL: http://enklast.blogg.se/
Postat av: Dina

Men att folk orkar! Tror inte att de inser hur lång tid+effort en teckning kräver. Kör ditt eget race, så blir det bra;)

2010-02-08 @ 20:41:30
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
Postat av: Annicat

Tror personen att det bara är att spotta ut teckningar hur som helst? En del teckningar tar ju dagar att göra! Hade du bara skrivit och lagt upp bilder på dina teckningar skulle man ju aldrig få känna vem det är som ligger bakom allt det vackra som du skapar. Man skulle tycka att det var fint, men man skulle ändå undra; Vem ÄR hon?

2010-02-08 @ 22:36:19
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Elysh ♥

Gud vilka söta händer :)

2010-02-11 @ 10:32:05
URL: http://elysh.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin