feelingsick

posted in: Work in progress .2010-01-02 / 19:40:49 . 3 comments

Jag hoppas verkligen inte att jag bliir sjuk nu innan skolan ska börja igen. Känner mig trött & hängig, Men det kan också bero på att jag är uppe hela nätterna haha. Men för att vara på den säkra sidan så stannar jag hemma ikväll.. Sitter och målar lite på en teckning, jag vill så gärna att den ska bli klar nu! Men det tar sjukt lång tid, fast jag får inte glömma att jag är en perfektionist när det gäller detaljer vilket gör att det tar längre tid än vad det behöver (?)
Hur som helst, Marco (min plastpappa) fyllde år igår, men vi grattade honom idag med paj, bullar och och choklad. Annars har det inte hänt mycket, kollade på zombieland imorse. Jag känner mig så himla dum när jag sitter inne på mitt rum alldeles själv och asgarvar åt komedier/pinsamma scener, men jag kan verkligen inte hålla mig!
Ska måla vidare nu, jag hoppas att jag blir klar så jag kan visa teckningen här på bloggen ikväll

Fixade lite med mina kategorier också, lade till en ny kategori "Work in progress" där hittar ni nu halvfärdiga teckningar. Alla klara målningar/teckningar finns under kategorin "mina teckningar". Tutorials osv, hittar ni under "tutorials, stepbystep mm" (dock finns det bara en tutorial där än så länge)
Vet inte om kategorierna strular lite, but who cares atm

____________________
update: okej, one more day! alla nio personerna är klara, nu är det bara bakgrunden kvar att måla! teckningen kommer att vara klar i morgon kväll/natt (whatever)

haha jag vet att jag typ har haft tuuusen sneakpeaks på denna teckning, men här ser ni ben & en moppe (vespa?)
godnatt

Kommentarer
Postat av: hanin

Gratta Marco från mig! :D

Linda IN PÅ MSN NUUUUUUUUUU! (A)<33

2010-01-02 @ 19:57:24
Postat av: Emma

Hehe taack fan! Så jäkla kul att fåna sånna fina komentarer, det får en verkligen att vilja fortsätta me de man gör ^^ Men du då, älskar bilden du gjorde med tjejen o masken i lila. helt underbar!! :)

2010-01-02 @ 22:45:17
URL: http://konsteri.blogg.se/
Postat av: LucyMoran

Det är alltid lika kul att höra hur det går för dig med och all målning! Du är så duktig!



Borde Ivanhoe ha valt Lady Rowena eller Rebecca? Rösta gärna på min blogg! Kram!

2010-01-03 @ 06:55:04
URL: http://lucymoran.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin