mysweetestbaby

posted in: photography .2010-01-14 / 18:54:10 . 2 comments

förkylningen börjar lätta, men mitt huvud känns fortfarande som om det ska sprängas. Jag får knarka lite värktabletter så släpper det nog. Jag fick i alla fall lite frisk luft när jag hämtade min bebis från dagis. Han undrade varför snön var gul. När jag förklarade att det var hundar som kissade så frågade han varför de kissade och bajsade överallt. Jag kunde ju inte svara: för att markera sitt revir. Ingen treochetthalvt åring hade fattat det. Jag svarade: för att hunden vill säga: det är min snö! Han skrattade hela vägen hem, låtsades kissa lite överallt samtidigt som han fnissade "det är min snö". Gullunge, hur fan hade jag klarat mig utan dig?

Precis när jag skrev detta så hoppade han in på mitt rum med ett ninja-skrik med en galge och skrek att det var en stålhuggare. Jag fejkade rädsla, i'm the best actress ever, ironic? -yes


Kommentarer
Postat av: hanin

såå söööt<3

2010-01-14 @ 19:56:54
Postat av: Ameli

svar: Varsogod och tack så mycket själv! :)

2010-01-14 @ 22:50:27
URL: http://ameeelii.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin