film

posted in: everything .2010-07-06 / 20:38:25 . 5 comments
jag vet inte vad det är med mig, jag är fortfarande helt slut i kroppen. Ingenting känns roligt just nu.
Min andra dag på sommarjobbet gick bra, personalen är jättetrevlig och jag trivs verkligen. Nu ligger jag och slappar framför en utav mina favoritfilmer
eller favorit och favorit.. den är sjukt bra i alla fall! Edward Norton är en grym!


update: Min enda lediga dag den här veckan är fredag, resten utav dagarna jobbar jag 8-9 timmar. Men på fredag så ska jag försöka rita klart lite teckningar, samt börja på en ny akvarell teckning (världens idé har nämligen ploppat upp i min skalle) & så fort min vän fia har skickat bilderna från peace and love, så ska jag visa er lite bilder därifrån också. Nu ska jag sova, min väckarklocka ringer halv 6 i morgon bitti (wiiie!)
god natt!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Den filmen är verkligen bra, för att inte nämna hemsk...

Va kul att du trivs på ditt sommarjobb :D

2010-07-06 @ 21:24:09
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: fardowsa

åh, en av mina favorit filmer med! :D

2010-07-08 @ 05:21:42
URL: http://farws.blogg.se/
Postat av: Emma

Den filmen är så hemsk och bra, :D

2010-07-08 @ 11:59:01
URL: http://www.oursketchbook.com
Postat av: fia

förlåt att bilderna inte skickats än, men jag kommer inte in på msn hemma hos mamma, ingen aning om varför?

men jag ska till pappa imorn och där går de så jag kan skicka i helgen/ veckan någon gång :)

2010-07-08 @ 22:36:02
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp, går det att slappa framför den? :S Hatar scenen när han ber den svarta killen öppna munnen över trottoarkanten! Usch!

2010-07-11 @ 00:00:58
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin