jobba jobba jobba

posted in: clothes .2010-07-27 / 23:11:23 . 3 comments
AAAAH! nu är det bara två dagar kvar, sen slutar jag jobba! Det känns hur bra som helst! Jag har jobbat hur mycket som helst känns det som nu under juli månad, & jag har jobbat nästan nio timmar om dagen. Det är den största orsaken till att det har blivit brist på både uppdatering, roliga inlägg och teckningar här på bloggen. Jag ska försöka njuta så mycket som möjligt av varenda dag nu när jag blir "ledig" igen, träffa kompisar, sola, bada & rita (för snart börjar ju skolan igen, buhu)
tröja med volang och rosettmönster- h&m || koftor vit/grönbrun- gina tricot
jag har varit usel på det här med "outfits" på senaste tiden, varenda dag går jag nämligen runt med risigt hår uppsatt i en hästsvans, ett knappt synbart lager mascara och mjukiskläder (när inte går klädd i mina arbetskläder)
Kommentarer
Postat av: Veronica

Okej då kanske man ska läsa den då;)Jo, det finns en fortsättning, "Aldrig fucka upp" heter den =)

2010-07-27 @ 23:47:00
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Mimi

skitsnygga tröjor :)

2010-07-28 @ 19:32:15
URL: http://mimifoto.devote.se
Postat av: siri

OOh, jag önskar att jag också hade pengar X)

2010-08-05 @ 15:23:25
URL: http://sockergumman.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin