sommarkvällar och solnedgångar

posted in: linda .2010-07-09 / 23:37:00 . 6 comments
Åh vad jag älskar sommaren! Det är synd att jag får tillbringa hela dagarna på kärlkirurg avdelningen.. Men i slutändan så kommer allt sommarjobb löna sig det vill säga när jag har jobbat klart och får min lön.
Idag åkte jag och min familj ned på stan & åt middag på Tabasco, den resturangen har verkligen den godaste maten i stan! Därefter gick vi en sväng på power meet. Jag fyndade en ryggsäck för hundra kronor, sen åkte jag hem direkt. Powermeet känns väldigt litet efter peace and love, & jag är ganska trött på folkmassor och stånd för tillfället, haha.
 
Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin