usel bloggare

posted in: everything .2010-07-18 / 23:34:56 . 2 comments
Jag kom nyss hem ifrån min farfar, jag var där med min lillebror och åt lite kvällsfika. Nu ska jag sova, jag börjar jobba klockan sju i morgon. Jag har varit en usel bloggare under de senaste veckorna, ber om ursäkt för det. Men jag har haft noll inspiration & ingenting att blogga om. Det ska bli ändring på det! Jag är snart klar med teckningen jag håller på med at the moment, så den dyker nog upp på bloggen om en eller två dagar. Puss på er alla!
Kommentarer
Postat av: Annicat

Det är sommar:) Folk (läsare som bloggare) kan ta och ge sig ut i solen istället för att sitta vid datorn:)

2010-07-19 @ 15:34:54
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: K A T T A =D

Åh är så sugen på att se den bilden =D

2010-07-19 @ 21:50:13
URL: http://exodusfemton.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin