damnblogg.se

posted in: everything .2010-03-14 / 22:16:17 . 2 comments

Förlåt för den usla uppdateringen idag.
Jag vaknade runt halv elva, fixade mig, sprang till busshållsplatsen, åkte ned på stan, köpte en tröja, gick på bio, åt godis, åkte hem, åt pommes frites, läste ut en bok, ritade en näsa och nu sitter jag här och tänkte ladda upp en nästutorial, men blogg.se strular just nu. Det går inte alls att ladda upp bilder, jag har försökt flera gånger nu.
Så kära vänner, nästutorialen dyker upp här i morgon! (om inte blogg.se är knas då med)
HUGS!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hihi okej :D jag vill ha kvar det röda, men vill ändå byta typ :c

2010-03-15 @ 10:12:19
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: amanda

ja men smart :D funderade ju på att göra så förut :)

2010-03-15 @ 12:49:22
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin