howmanyyears

posted in: everything .2010-03-11 / 22:39:01 . 12 comments

Har spenderat någon timme framför denna teckning. Jag kommer ingen vart känns det som haha! Jag tror det har & göra med att det är Johnny Depp jag ritar av, även fast jag ritar honom som Sweeney Todd så har han alltid varit en av jordens snyggaste människor + så är han en av mina favoritskådespelare. Jag vill så gärna att denna teckning ska bli så perfekt som möjligt, därför tar den sån tid. Anyways... Sitter här med några hundralappar i knät, sålde nyss en teckning som en tjej beställt. (just nu har jag ganska mycket att göra, men för er som undrar/har frågat så kan jag tala om att jag kommer börja ta emot lite beställningar från er som är intresserade, så fort jag får tid över) At the moment så har jag redan beställningar att göra, så jag måste ta itu med dem först.

Sista skoldagen i morgon, sen är det äntligen helg! I morgon så var det tänkt att jag skulle gå på bio (igen haha) med Hanin och Saba, men tyvärr så får vi ta det en annan helg. På lördag fyller som sagt min lillebror fyra år och senare mot kvällen ska jag träffa några tjejkompisar & gå ut och äta. Vad ska ni göra i helgen?
Almost forgot: tänkte göra en tutorial i helgen, det var ett tag sedan jag gjorde en sist (jag ska bli bättre på att göra tutorials, visa teckningar och outfits, det var främst de 3 sakerna ni ville se mer av när jag sist frågade)
Helgens kommande tutorial var det: Hitills har jag visat ögon, hår och läppar.. vad vill ni se nästa gång? Näsa kanske, eller har ni något annat förslag?
Nu ska jag koka en kopp te och läsa lite, håller på & läser "luftslottet som sprängdes" den är sjukt bra!

gooodnight
Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer

2010-03-11 @ 23:12:13
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Den kommer nog bli superperfekt ^^

2010-03-12 @ 00:00:48
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: Rodjin

du har ju haft tutorial på utsläppt hår men skulle du någon gång kunna göra en på uppsatt hår ? :) annars går näsa också jättebra att göra haha :)

2010-03-12 @ 16:39:37
URL: http://rodjins.blogg.se/
Postat av: Plasticbrain tha ello

Du ritar så sjuuukt fint !

haha , verkligen super"gulligt"; *

2010-03-12 @ 16:59:08
URL: http://plasticbrain.blogg.se/
Postat av: kristina

åh! så kul att du tar beställningar och så!! frågar dom om du kan rita av en speciell bild och så gör du det, eller hur fungerar det? och hur mycket tar du betalt? blev bara lite nyfiken!



och visst har du rätt, johhny depp är riktigt duktig skådespelare, och man blir alltid extra noggrann om man ska rita något man verkligen tycker om! men det kommer säkert gå jättebra för dig!! :)

2010-03-12 @ 18:46:20
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Emma

Längtar tills du blir klar med den ! Den kommer bli skitsnygg! :)

KRAM

2010-03-12 @ 19:15:40
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Jag är ganska nyfiken på hur man får till kindbenen -- hur man kan rita markerade kindben men att fortfarande behålla proportionerna ;)



Jag håller med dig -- boken är grymt bra :D Jag satt och tuggade sönder min läpp för att den var så spännande xD

2010-03-12 @ 19:25:44
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

sv. Jag kan tänka mig att det tog lite tid med dem -- det finns ingen som har kindben som han :p



Kram!!

2010-03-12 @ 19:38:37
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: hanin

ÅH SWEENEY TODD <333333333

2010-03-12 @ 21:26:23
Postat av: Elly

Hejs!

Skulle du kunna göra en tutorial på händer eller näsa? jag kan definitivt inte rita händer ! Ha det bra<3 :)

2010-03-13 @ 19:36:24
Postat av: DAGA

fy fasen vad grym du är alltså, helt stört! :D och johnny depp är så stöööört rövsnygg, vill bara dö, hahah. undrar hur många gånger jag har sagt det, höhö.. :D

2010-03-14 @ 21:07:24
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lo

Sen jag såg Sweeney todd första gången så blev jag också sugen på att teckna av honom, har själv gjort en i akvarell :) jätte snyggt föressten!

2010-03-17 @ 13:33:03
URL: http://lisensblogg.devote.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin