Mybaby'sbirthday

posted in: photography .2010-03-13 / 13:46:10 . 5 comments
Idag fyller världens sötaste unge fyra år! Grattis min älskade lillebror!
Av mig fick han sextiofyra kritor och en målarbok. Haha oväntat huh?

foton tagna av mig,
Ikväll ska jag som sagt ut & äta med några kompisar & tänkte slänga in lite bilder på en ny teckning jag börjat på senare. Jag som har sweeney todd teckningen att rita klart, haha. Men jag har börjat skissa på en till teckning från min egen fantasi. Jag fick grymt fina kommentarer om min senaste teckning, så det känns grymt kul att rita fler egna verk och varva det med alla blyertsporträtt jag ritar.
Tårta, paj och bullar väntar.
Kommentarer
Postat av: hanin

GRATTIS SÖTASTE FILIIIIIP<3<3<3

alltså kan det bli sötare bilder ..neej!!!<3

2010-03-13 @ 14:12:31
Postat av: Dina

Himla fin lillebror har du! Hoppas han får en massa tårta idag;)

2010-03-13 @ 14:47:20
URL: http://funnylittlefrogs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad sööööt!

2010-03-13 @ 17:09:05
Postat av: Emma

Grattis till din lillebror! Ska bli kul och se vad det är för teckning du målar nu :D

2010-03-13 @ 22:04:30
URL: http://emmaspalett.blogg.se/
Postat av: Jane

Din lillebror kan skratta sig lycklig i framtiden när han har dessa fina bilder på honom. Det är det negativa med att kameror inte fanns förut (bra kameror) - jag skulle vilja ha fina bilder på alla mina släktingar!

2010-09-03 @ 20:06:49
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin