Myday

posted in: everything .2010-03-03 / 00:39:25 . 5 comments

ph 1: hus? ph2: min bror johan vid något fik i eskilstuna 
jag får ångest om jag skriver ett inlägg utan att ladda upp bilder, det blir så tråkigt och färglöst. Kom hem från eskilstuna/örebro runt klockan sju på kvällen med lite nya kläder och en mage full med thaimat. Om jag orkar så visar jag vad jag köpte i morgon.
Innan jag säger godnatt så kan jag tala om för er att jag bara har en beställning kvar att rita nu, sen ska jag rita klart Sweeney Todd, därefter så ska jag ge mig på ett porträtt av Lil Wayne + ett porträtt på en känd skådespelerska.
Buenass noches
Kommentarer
Postat av: let your heart speak

kolla in min blogg:)

2010-03-03 @ 10:44:03
URL: http://itellyoumysecrets.blogg.se/
Postat av: en av läsarna

Söt han var :D

2010-03-03 @ 16:34:38
Postat av: *Kitsu

Oj gud så söt din lillebror är!

2010-03-03 @ 21:52:10
URL: http://missfafang.blogg.se/
Postat av: Saba

JAAA LIL WAYNE!!!! :D

2010-03-04 @ 14:03:07
Postat av: hanin

JAAAA LIL WAYNE <333333333

2010-03-04 @ 15:24:29
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin