shopaholic

posted in: everything .2010-05-31 / 20:56:48 . 1 comments
Jag bara måste ha den här fina bustiern. Men den är nog slutsåld, precis som allt annat fint här i västerås.
Jag lovade mig själv, dyrt och heligt att jag inte skulle shoppa mer nu. Men jag bröt mitt löfte igår då ett par gråa harembyxor och ett par fula örhängen fick följa med hem, då kan jag lika gärna leta efter en vit bustier också. Men efter jag har hittat den perfekta bustiern så ska jag inte handla mer kläder.. (vi får se hur det går!)
Jag känner mig lite smått stressad eftersom jag har riksprov i kemi i morgon (på nästan hela kemiboken) Jag lär sitta uppe och plugga hela natten. & efter kemiprovet så är det dags att plugga fysik. Den här veckan är verkligen helvetes-veckan, men nästa vecka så kommer allt vara över, thank god!

aaaaah! blogg.se laggar, det går inte att svara på era fina kommentarer. Nu ska jag återgå till kemiboken som väntar på mig i köket. vi hörs i morgon

Kommentarer
Postat av: Mathilda

snygg! Var finns den? :)

2010-06-01 @ 21:19:58
URL: http://nordentjej.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin