the imaginarium of dr parnassus

posted in: everything .2010-05-12 / 22:52:49 . 6 comments
Hanin & Saba åkte hem för någon timme sedan. Vi har haft film/mys kväll, lagat god mat och ätit godis, det kan inte bli mycket bättre.
Jag är ledig från skolan torsdag/fredag, det känns helt underbart. I morgon ska jag sova hela förmiddagen, sen måste jag verkligen rita och plugga hela dagen, (ledig från skola och pluggande in my ass) På fredag fyller min bror 25 år, så då blir det fest!
ett ord räcker, filmen var: amazing!
Kommentarer
Postat av: Theres

Jag vill jätte gärna se den där filmen. Jag tror jag ska hyra den i helgen! den verkar jättebra! :D

2010-05-12 @ 23:38:06
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: frida

Heath gav mig gåshud i den filmen. Kanske för att man hade hans tragiska öde i bakhuvudet. Men, den var likväl fruktansvärt fin och tänkvärd och smart och precis som du säger - amazing.

2010-05-12 @ 23:58:32
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: cornelia

Jag har inte sett den filmen än, men jag ska göra det för alla säger att den är SUPERBRA!

+ en väldigt fin/trevlig blogg du har! :-)

2010-05-13 @ 09:48:58
URL: http://coorneeliia.blogg.se/
Postat av: Mimmi

cool header!

2010-05-13 @ 15:13:35
URL: http://hammarbck.blogg.se/
Postat av: hanin

riktigt bra film! och vi hade riktigt kul oxå!<33333

2010-05-14 @ 00:16:02
Postat av: saba

SJUUK :D ni e bäst!

2010-05-14 @ 17:12:24
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin