nytt i garderoben

posted in: clothes .2010-11-19 / 16:44:09 . 6 comments
Jag har dött, eller ah, nästan i alla fall. Vi hade boxning idag på gympan & det var jobbigt as hell. Mina muskler är lika stora som ärtor så jag är inte direkt någon boxare av världsklass. Dessutom skulle vi boxas mot varandra & försöka slå varandra i magen? Vissa slog så hårt att man blev tvungen att försvara sitt liv, haha. Efter all uppvärmning och boxning  så trodde man äntligen att skiten var över, men nej! Då skulle vi göra en miljard armhävningar och springa med höga knän. Jag kan ju fan inte ens göra en enda armhävning, jag kör tjejvarianten (på knäna). Jag är verkligen i form alltså, haha.

Nu ska jag åka iväg till Hanin. Som vanligt ska vi kolla på film och äta en massa godis (det har jag förtjänat efter dagens träning haha) I morgon ska jag iväg på klassfest med min kära klass + en parallell klass. Det kommer bli apkul. Jag tror jag ska ha på mig detta:

ph 1: något som ser ut som världens fulaste linne/tröja. Jag köpte den idag, den har öppna axlar och är jättefin på (den vita "fläcken" i mitten är prislappen som syns) || ph 2: några utav mina favoritsmycken som jag kommer matcha den med.
Kommentarer
Postat av: isabella

åh, vad fin tröja!

2010-11-20 @ 16:28:34
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: Angelika

fint linne... hoppas du hade det jätte kul på festen... någon bar film?? boxning är ju lite svårt att bara börja med om man inte är en van tränare... hehe.. men bra gjort av skolan att ha sådan träning, hade aldrig vi.. bara vanligt tråkig skolträning.

2010-11-22 @ 10:51:37
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättesnyggt

2010-11-22 @ 18:04:11
Postat av: paulina

Mycket fint nytt :)



sv; hehe jag är inte så talangfull :) sjunger ju så håller mig till det ;)

2010-11-23 @ 15:38:23
URL: http://paaauliinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du tröjan ?

2010-12-05 @ 13:37:17
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "Anonym": på monki :)

2010-12-05 @ 16:44:36
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin