ritar på en beställning..

posted in: everything .2010-11-26 / 23:50:19 . 3 comments

haha som sagt ritar jag på en beställning, den enda skymt ni kan få av den är en liten del av ögonbrynet haha, ni får se hela teckningen efter jul :) På tal om jul, jag måste nästan göra en önskelista snart (är man för gammal för det när man är 17 år?) Haha men jag vill inte riskera att få en massa fula julklappar (tänker främst på mina föräldrars utsökta klädsmak när det gäller kläder till mig) så det kanske är bäst att skriva ned precis vad jag vill ha istället :)
Kommentarer
Postat av: Lina

Håller verkligen med dig! Min filosofi är att skriva en lista med ganska många grejer på (min brukar bli mellan 10-15 punkter lång), önskar man sig bara tre grejer så kanske man får en av de saker man önskat sig + en massa skräp... Önskelistor blir man aldrig för gammal för hihi :)

2010-11-27 @ 09:14:47
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: mimmi :)

kan blir aldrig för gammal för en önskelista! ;)

2010-11-28 @ 20:30:25
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Postat av: Casowa

Vi är lika gamla och jag lär behöva skriva en önskelista för typ samma anledning som dig, så jag tror vi antingen är för gamla tillsammans eller så är det vanligt att man skriver önskelista tills man är 18 eller något i den stilen. (x

2010-11-29 @ 12:12:05
URL: http://casowa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin