gråa mornar, blommiga koppar, tyst i huset

posted in: everything .2011-08-25 / 08:12:18 . 5 comments
Åh så trött jag var igår, jag somnade redan halv tio på kvällen! Jag tror jag behövde få sova ut ordentligt. Mitt rum är fortfarande en total katastrof, det dröjer nog ett par veckor innan det är helt klart. Då kommer jag även visa ett par bilder här på bloggen på mitt nya, förhoppningsvis fina, rum.
Igår fick jag och en massa andra elever en varsin macbook pro av skolan. Vi som går i trean får visserligen bara behålla den i ett år, vilket är lite synd, men glad blev jag ändå. Hittills förstår jag verkligen ingenting utav den, jag är så van med windows.
Nu ska jag äta frukost, dricka te och läsa lite. Jag slutar tidigt idag så när jag kommer hem ska jag försöka ta mig in i mitt rum och rota fram mitt ritblock.. Tänkte fortsätta rita på jokern (ni hade rätt, jag ritar av jokern igen)
kram
Kommentarer
Postat av: Linn (knyttsak)

men liksom.... mac?

2011-08-25 @ 13:06:52
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Casowa

Vilken lyx att ni fick MacBook Pro! Jag vill ha en sådan jätte mycket (hehe, det ska bli min nästa dator har jag bestämt, för jag kommer helt ärligt dö om jag inte fortsätter att ha PC och Mac efter gymnasiet, kan inte se mig själv med bara ena delen)! Visserligen fick vi på min skola en varsin iPad 2, men ja... Jag hade hellre velat haft en MacBook Pro istället eftersom det helt ärligt inte finns ett skit vi som går tryck kan göra med en iPad på våra karaktärsämnen... /;



Och biten där med att gå till sängs tidigt för att man är jätte trött, då är vi två, jag kom i säng vid halv tio jag med igår för jag var helt slut.

2011-08-25 @ 17:22:00
URL: http://casowa.blogg.se/
Postat av: Linn (knyttsak)

tja... jag förstår varför de ger bort dem, det hade jag också gjort om jag haft en :P

2011-08-25 @ 17:22:02
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Casowa

Sv; Det är bara att sitta och kladda i Sketchbook som den kommer till användning till typ, haha. Och att droga twitter (jag älskar twitter appen, min favorit app så gott som, haha). ^^'

Själv var jag så jag med i början, det tog mig nog ett par veckor innan jag fastnade för macarna, men nu när jag väl är fast vill jag inte sluta skolan så jag kan få slippa att köpa en egen (de är så dyra att jag skulle känna mig som en fattiglapp om jag inte har råd med en direkt efter skolan). ^^'

Men kommer ni inte kunna att köpa ut dem ifrån skolan om det skulle vara så att ni vill behålla den? o: För vi kommer få göra så med våra paddor, dock vet jag inte hur mycket vi kommer behöva betala för dem... Men det känns som om jag kommer vilja köpa ut min oavsätt vad jag måste betala eftersom jag är så pass förtjust i twitter appen, haha. Plus för att den är min musik-källa när jag sitter inne i klädkammaren och syr, så jag skulle inte klara mig utan den nu när jag är van att ta med den in dit. ^^'

2011-08-25 @ 19:55:05
URL: http://casowa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack så mycket linda! creds til martina

2011-08-26 @ 09:43:18
URL: http://bathinginsunshine.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin