musikaliska förälskelser

posted in: books and music .2011-12-01 / 20:18:48 . 5 comments
Idag har jag besökt SACO-mässan i Älvsjö, jag tog broschyrer från alla högskolor/universitet som har läkarlinjen. Dock har jag inte riktigt de betyg som krävs för läkarlinjen (de kräver 22,5?!) men passionen finns där, så jag får kämpa mig in via högskoleprovet och skulle jag vara den mest tursamma personen på jorden så kanske jag kommer in via intervju.. Hur som helst, oavsett om det tar ett eller fem år så ska jag in på den där jädrans linjen, vill inte göra något annat med mitt liv. 

Nu ska dricka en kopp te och kanske räkna några mattetal. Jag vill att det ska bli helg, nu! På lördag ska jag och två fina vänner åka till Stockholm och slösa bort en massa pengar, det kommer bli underbart.




- devotchka, beirut, band of horses, bon iver
Kommentarer
Postat av: Jessica

Och med dig kommer du ha mig! Dr. Yang och Dr. Grey for sure! ;)

2011-12-01 @ 21:17:13
Postat av: Anonym

Oh, det där med att vilja komma in på läkarlinjen känner jag så igen XD Går bara i 2:an på gymnasiet dock, men yes, ska så in på läkarlinje-helskottat, för well, det finns inget annat jag vill göra med mitt liv^^

2011-12-01 @ 21:26:12
Postat av: Linda

Bra, var envis!

2011-12-03 @ 00:04:57
URL: http://hertigen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh jag var också där! Tog massa godis och pennor xD

Gud vad svårt ,ed läkarlinjen :o men kul att ha ett mål iaf :P Tror jag vill gå på beckmans, men då måste jag också kämpa på!

(beirut och bon iver, såå braa <3)

2011-12-03 @ 20:48:07
URL: http://isadrawings.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh vilken bra musiksmak du har! Måste bara säga att din blogg är väldigt fin, vad heter typsnittet du har i din header?

2011-12-04 @ 11:15:15
URL: http://midnightcity.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin