c l o t h e s<3

posted in: clothes .2011-02-24 / 21:34:32 . 5 comments
Efter fyra timmars räknande var min hjärna helt utmattad. Nu är äntligen kursen i matematik c över. Dock är det nu dags för matematik d. Jag längtar. (det sista var en lögn)
När provet i matte c var skrivet så gick jag ned på stan och köpte lite presenter till min fina vän amanda som fyller nitton år i morgon. Jag köpte också lite fina kläder. Det är så typiskt mig, när jag väl bestämmer mig för att spendera alla pengar jag äger på kläder så hittar jag aldrig något, men när jag har bestämt mig för att INTE köpa kläder slutar det alltid med att jag hittar en massa fint jag bara måste köpa. Jag tror inte jag är fullkomligt ensam med detta beteende.

2 bas-linnen i färgerna mörkblå och beige || ett grått linne (med jättefin rygg) || En virkad väst, som jag är helt förälskad i.
Alla linnen är från monki, västen är från bikbok.
Nu vill jag att sommaren ska börja närma sig, så jag kan använda alla plagg utan att frysa.
Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaasfint

2011-02-25 @ 23:33:57
Postat av: hanin

åh jättefint!!

2011-02-26 @ 15:42:13
Postat av: Lovisa

Den virkade va assnygg :D skönt å äntligen bli klar med matten .. :/ jag kör nog hellre på engelska c ist x)

2011-02-26 @ 22:12:36
URL: http://fascalia.blogg.se/
Postat av: Elly

älskar västen !!

2011-03-01 @ 16:35:15
Postat av: Anonym

Hej vill du sälja västen? MVH Vicky

2011-03-05 @ 10:58:19
URL: http://vickysangel.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin