en början på något bra

posted in: everything .2011-02-01 / 21:34:36 . 6 comments
Wiho, kom nyss hem från ett träningspass på gymmet! Det känns skitskönt att jag äntligen har fixat ett gymkort och kommit igång med träningen. Är sjukt peppad på att bege mig till gymmet igen, jag får dock vänta med det tills i morgon :)
Nu väntar ett dexter-asvnitt & en kopp te, jag har blivit helt besatt av dexter (vad är det med mig och serier egentligen, haha?) Vi får se om det finns tid till att rita lite senare, jag känner hur det kryper i fingrarna (vad töntig jag låter)
hörs senare, hugs!
Kommentarer
Postat av: Linn (knyttsak)

Sv: det var ju informativt ;)



det är inte töntigt att det kliar i fingrarna, det är ett tecken på kreativtetsabstinens! När jag får sånt kliar det i hela kroppen och jag blir fruktansvärt rastlös och bara känner att jag MÅSTE skapa något. MÅSTE. Oavsett om det är måla, skriva, scrappa... det spelar liksom ingen roll, det är skapandet som är det viktiga, inte mediet :P

2011-02-01 @ 22:41:59
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Linnsejj

Dexter är KUNG, helt besatt av honom. Vill se 4e säsongen nu!

2011-02-02 @ 11:09:39
URL: http://linnsejj.blogspot.com
Postat av: Veronica Strandberg

Dexter är beroendeframkallande!!!!

2011-02-03 @ 09:33:46
URL: http://www.veronicastrandberg.se/blogg
Postat av: Anonym

Hej du! Visst fick du MVG i allt i nian? jag satsar själv på MVG i allt men jag vet inte riktigt hur jag ska orka och bära mig åt. Alla nationella prov verkar så svåra plus att man ska göra i NO och moderna språk nu också -.- Jag har verkligen en del ämnen kvar att höja mig i då vi bara kan få MVG efter att vi har gjort Nationella i min skola. Det jag undrar är hur du gjorde för att klara av det? var det något ämne som du behövde kämpa lite extra för att få MVG i?



Du är verkligen skitgrym på att rita och är en väldigt bra förebild. tack för en grym blogg (med lite dålig uppdatering dock :P)

/Maria

2011-02-03 @ 21:22:53
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "Maria": Hejsan!

Jag hade mvg i alla ämnen utom ett (hade vg i idrott, men iofs räknar man ju bort ett betyg) när jag gick ut nian. Själv har jag alltid haft det lätt i skolan, i högstadiet behövde jag inte plugga alltför mycket för att få höga betyg (men det var ändå tillräckligt med plugg haha) Det enda problemet jag hade var just idrott, men jag nöjde mig med vg där. Jag har inget bra svar på din fråga, men jag har ett tips: låt alltid hälsan gå före betyg! Känner du att du inte orkar, att du sliter ut dig själv, nöj dig då med ett vg :)

Nu när jag går en tuff linje på gymnasiet så har jag insett att alla betyg i nian inte spelade någon stor roll alls, förutom att jag behövde bra betyg för att komma in på den linje jag ville. Jag är extremt skoltrött nu & jag vet att det inte hade skadat med ett par vg i nian :) Så vad du än gör, slit inte ut dig i onödan! Jag själv har nästan alltid prestationsångest över skolan, men jag är nöjd bara jag gör mitt bästa :) Gör ditt bästa du med, sen kan du spara allt extra krut till gymnasiet om du känner att du inte orkar med allt nu.

Lycka till med betygen! & tack för dina fina ord :)

hugs

2011-02-03 @ 21:47:57
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag har faktiskt också precis börjat gymma! Jag ska skaffa gymkort snart, skulle bara övertyga min mor att jag kunde gå 3 gånger och inte förlora motivationen... x) Men det är faktiskt rätt kul och det känns verkligen som om man gjort något liksom. :) Haha, btw, jag fattar hur du menar när det "kryper i fingrarna" xD

2011-02-03 @ 22:22:16
URL: http://fascalia.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin