I love u guys

posted in: everything .2011-02-08 / 21:24:24 . 9 comments
Tack tack tack för alla fina ord jag har fått för inlägget innan, där jag beskrev mig själv.  Jag har läst varenda kommentar, vartenda ord ni har lämnat, med ett leende på mina läppar. Ni verkar vara fina människor allihopa.
Jag stängde precis in mig på mitt rum igen, jag kom nämligen nyss hem från ännu ett träningspass på gymmet. Nu väntar femtio sidor organisk kemi på mig.. så jag ska sätta mig på mitt golv, med benen i kors, och försöka få in alla kemiska reaktioner i mitt huvud. Jag blir inte fri från läxor, arbeten och prov förrän om tre veckor, då är det efterlängtade sportlovet äntligen här.

Jag är inte förälskad i svartvita inlägg, så här kommer två otroligt vackra och inspirerande bilder.
source: unknown.
jag borde kanske ordna en till kategori här på bloggen, där underbara bilder som dessa får hamna.
Kommentarer
Postat av: kolakatten

den första bilden är helt fantastiskt vacker, och som du skrev inspirerande<3

2011-02-09 @ 07:35:53
URL: http://kolakatt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha detsamma :)) åh plugg -.- i understand your situation, själv har man matteprov imorn plus läxa i samhäll o historia. yaay. :P

2011-02-09 @ 07:58:37
URL: http://fascalia.blogg.se/
Postat av: simone H

Så vackra foton :)

2011-02-09 @ 12:08:24
URL: http://simoneh.se
Postat av: EMMI - modeblogg

Har just nu en tävling där du kan vinna ett smycke jag gjort;

Här kan ni läsa om hur ni gör: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/vinn-ett-orhange-som-jag-gjort.html#comment

Hoppas du är med och lycka till!

xoxo Fashiontwisted

2011-02-09 @ 18:45:12
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: linns beautybox

oj, här har barnen sportlov nästa vecka!

2011-02-09 @ 20:20:48
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Bekka

Wh0t? Vi har sportlov nästa vecka! :O

2011-02-09 @ 20:36:03
URL: http://supersnillen.blogg.se/
Postat av: Ami

Hej kära finaste Linda!



För det första måste jag säga att jag älskar din blogg, och att jag verkligen tycker att det är synd att den har haft så låg uppdatering.



För det andra, var köper du dina målar/ritgrejer?

Jag vet att du skrivit någon hemsida förut och som jag gillat, men jag kommer inte ihåg vad den heter. Jag har letat i 3-4 dagar nu på din blogg efter hemsidan som du sagt, för jag skulle behöva nya grejer till ett inträdesprov inför gymnasiet.

SÅ SNÄLLA, JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN!

Vad kan den där fina hemsidan heta?

Eller var köper du dina saker helt enkelt:)



MVH AMI!

2011-02-09 @ 22:04:45
Postat av: Ami

Hej kära finaste Linda!



För det första måste jag säga att jag älskar din blogg, och att jag verkligen tycker att det är synd att den har haft så låg uppdatering.



För det andra, var köper du dina målar/ritgrejer?

Jag vet att du skrivit någon hemsida förut och som jag gillat, men jag kommer inte ihåg vad den heter. Jag har letat i 3-4 dagar nu på din blogg efter hemsidan som du sagt, för jag skulle behöva nya grejer till ett inträdesprov inför gymnasiet.

SÅ SNÄLLA, JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN!

Vad kan den där fina hemsidan heta?

Eller var köper du dina saker helt enkelt:)



MVH AMI!

2011-02-09 @ 22:05:44
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "Ami": hejhej! Tack för dina fina ord! vad glad jag blir :)

Jag köper mina ritgrejer på zinkvit.se :)

kram

2011-02-09 @ 23:11:21
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin