saturday

posted in: everything .2011-01-15 / 18:50:23 . 3 comments
Hela dagen har bara flugit iväg känns det som, åkte ned på stan med mamma och marco direkt efter frukosten och jag har varit helt uppslukad av min nya mobil ända sedan jag kom hem. Jag gick in på tele2-butiken fast besluten att köpa en Iphone 4. Men efter mycket om och men så slutade det att jag valde htc desire hd istället. Hitills är jag grymt nöjd över mitt val.
Ikväll ska jag mysa lite med min fina vän vevve, vi ska kolla på resor och planera lite inför sommaren. Hörs sen. Puss
Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha, EXAKT samma här med mobil!! Den äger, om nån klagar på att du inte valde opone så kan du tala om för dom att den bäde är bättre och billigare!! ;) Jag älskar den!

2011-01-16 @ 04:20:59
URL: http://mystudio.webblogg.se/
Postat av: Linnea @ lillyzen.blogg.se ♥

FRÅGESTUND! ♥



Fråga mig vad som hellst som är vidare normalt! :D

2011-01-16 @ 16:23:40
URL: http://lillyzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt med din blogg? du bloggar så himla dålig, vill ha mer uppdateringar, NU!

2011-01-17 @ 22:31:21
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin