Peace and love

posted in: everything .2011-07-17 / 14:46:50 . 5 comments

Här kommer en bildbomb från peace and love! En av de roligaste och galnaste stunderna i mitt liv!



vi kom fram till borlänge strax efter fem. Vi kom in på campingen vid tio. Köa<3

Under festivalveckan klottrade vi på varandra med spritpenna.

vi spenderade kvällarna vid vårat fina camp

malin och amanda!


vi fick ofta sällskap av våra trevliga tältgrannar.

mathias och amanda :)

dagarna spenderades i skuggan under ett träd


Paolo Nutini. Jag har älskat hans musik i flera år nu, så för mig var han en av festivalens bästa och definitivt snyggaste, haha.




Maggio!

Jared Leto, 30 seconds to mars.

Några av träden på campingen var fint dekorerade!

efter att vi fått höra "feeest hos maange" 167386278675 gånger bestämde vi oss för att döpa vårat camp.

efter ett par cider började jag sakna mina pennor och penslar, vilket resulterade i att en sliten kajalpenna/eyeliner åkte fram och jag satte igång att leka tatuerare.

linn och vevve!

bob dylan

jag och min gamla klasskompis robin. Han tillverkade en fin "sjuksköterske-hatt" åt mig som jag bar med stolthet.
Julia och vevve fick sina cider- och öl-burkar fasttejpade i sina händer, vilket försvårade bajamaja-besöken en aning..


håkan avslutade festivalveckan. det var grymt.

Hela veckan var så jävla underbar. Dock var jag död i en vecka efteråt haha. Nu längtar man redan lite till nästa år.

Jag har måånga fler bilder på min dator, dock är en del så fula att jag inte vågar dela med mig av dem, dessutom så har jag ett x antal filmer som är helt galna (innehåller cheerleading-danser, skrattattacker och filmrepliken RÅTTARÅTTARÅTTA! ur "ondskan") jag vågar inte dela med mig av dom heller hahahaha.
Kommentarer
Postat av: frida

Jag kan inte fatta att du såg 30seconds to mars!Det skulle vara en dröm att få se dom live. Deras musik är gudomlig. Det ser så kul ut på P&L, vill dit! BTW älskar dina teckning, även om dom är målade med kajal ^^

2011-07-18 @ 19:20:37
URL: http://freddared.blogg.se/
Postat av: Charlene

Ser riktigt nice ut =)

2011-07-18 @ 22:07:26
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror jag såg dig där!! :D

2011-07-19 @ 18:32:49
Postat av: Alexandra aveling

ÅH SÅ KUL!!:D vill också! älskar festivaler så att jag dör!

Visst kollade du åt mig som avtalat? Haha!

fast då kanske min blogg hetter byalexandra, eller exposure eller något liknande.. hehe;)

2011-07-29 @ 01:35:48
URL: http://alexandraaveling.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jag tillhörde campet med det fina trädet :)

2011-08-06 @ 12:20:45
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin