23 mars

posted in: everything .2011-03-23 / 19:35:46 . 4 comments
Jag hatar fysik. 
Jag ser fram emot morgondagen, då det sista provet denna vecka är skrivet och då jag är fri från nästan allt skolarbete i några dagar, underbart! 
Nu ska jag öppna min fysikbok och slå mig ned på mitt golv med en stor tekopp. Är det bara jag som sitter ned på golvet när jag pluggar? Jag skulle verkligen behöva ett skrivbord i mitt rum. Jag sitter inte ens vid ett bord/skrivbord när jag ritar, utan jag sitter i min fåtölj med benen i kors och mitt stora ritblock i knät.
puss
Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Sådär, nu har jag skickat iväg ett mail! Ha det bra :)

2011-03-23 @ 20:46:32
URL: http://feliciaidas.blogg.se/
Postat av: Linn (knyttsak)

vissa delar av fysiken tyckte jag var väldigt rolig, andra delar var pest. induktion till exempel :P

2011-03-23 @ 21:12:02
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Fia

ja verkligen !! Okej, tack :)

2011-03-23 @ 22:31:35
URL: http://ffialovisa.blogg.se/
Postat av: Dilan D

lycka till på provet :D



och tack så jättemycket <3

2011-03-24 @ 10:09:09
URL: http://dilandilir.blogspot.com
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin