åh

posted in: everything .2011-11-06 / 23:27:01 . 0 comments
Idag har jag haft ångestx100000 på grund av allt skolarbete och allt annat jobbigt som väntar. Jag har varit/är fortfarande så himla trött, jag har vandrat runt i mitt hus som en levande zombie hela dagen och sänt ilskna blickar till alla som försökt prata med mig. Tror att jag sammanlagt har yttrat max 100 ord idag. Jag har verkligen inte orkat med någonting. Ändå var jag tvungen att ta itu med en massa läxor. & rita hann jag inte heller göra, jag som ville bli klar med mitt porträtt på Ian idag så jag kunde visa upp det för er.
Nej nu ska jag sluta klaga och gå & lägga mig. Jag hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Skriver mer i morgon när jag är utvilad och lite gladare.
Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin