so little time

posted in: everything .2011-11-29 / 22:27:19 . 6 comments
Jag har inte skrivit ett endaste ord i den här bloggen under nästan två veckors tid. Men nu skriver jag.

Ni som följt min blogg och läst mina meningar de senaste månaderna kanske har märkt att inläggen blivit glesare och teckningarna allt färre. Inspirationionen försvann på något sätt och jag hittade inte riktigt tillbaka till den.
Det finns många saker i mitt liv som tar upp stor del av min tid just nu och jag kände helt enkelt att jag behövde ta en liten, liten paus från bloggandet. Kanske skulle jag då få tillbaka min inspiration, inspiration till att skapa nya teckningar och att fylla min blogg med tusentals nya ord. Jag har inte fått tillbaka den helt, men jag är på god väg. Nu när vinterlovet närmar sig börjar mycket att lätta i skolan och jag känner mig lite friare. Jag kommer inte överge bloggen såhär länge igen.


Kommentarer
Postat av: c

Ingen fara, alla behöver en paus ibland! Välkommen tillbaka(=

2011-11-30 @ 20:26:41
Postat av: sara

Hoppas du mår bra:)

2011-12-01 @ 01:35:08
URL: http://virrvarr.devote.se
Postat av: alice

Saknar dina vackra teckningar och målningar!

2011-12-01 @ 18:50:41
URL: http://vida.blogg.se/
Postat av: Maja

http://lillavitsippa.tumblr.com/

om du vill muntra upp dig med olidligt fina bilder

2011-12-01 @ 20:07:14
Postat av: Marre

Linda, din blogg är underbar. Jag undrar hur du gör dessa korta videoklipp som upprepas hela tiden. Dessutom undrar jag om det är okej att få liksom din stilmall, kodmall och allt det där som tillhör bloggdesignen...du kan skicka svaren till min hotmail :)

2011-12-11 @ 18:34:30
Postat av: Elin

Jag har precis haft turen att hitta din blogg och allt jag kan säga är att jag tycker du är HELT FANTASTISK! jag kommer troget följa din blogg och jag kommer med SPÄNNING (om du fortätter vilket jag hoppas!) att vänta på nästa inlägg. :) kramar!

2011-12-17 @ 16:44:50
URL: http://elindalemo.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin