sjuttonde oktober tvåtusenelva

posted in: everything .2011-10-17 / 22:05:13 . 7 comments



ph1: min drömfångare, ph2: min otroligt vackra bakgrundsbild på datorn.

helgen sammanfattad:
Jag minns knappt någonting utav fredagkvällen (tips: gå aldrig ut med en storebror och en morbror som vill supa ner dig) Men utav det lilla jag minns så hade jag en superkul kväll.
Lördagen tillbringade jag med min fina vän jessica och en halv säsong utav greys anatomy, våra läkardrömmar blir nog bara större och större tror jag.
Biologiboken var mitt enda sällskap hela söndagseftermiddagen/kvällen/natten vilket resulterade i ynka fyra och en halv timmes sömn.

Idag har jag gått runt som en zombie i skolan, skrivit ett jätteknäppt biologiprov, övningskört, fått motorstopp, lagat mat med Hanin, firat Hanin i förskott och nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag.

Just nu så räcker inte tiden till, jag vill så gärna spendera flera timmar med mina pennor och papper, men dygnets tjugofyra timmar är alldeles för lite denna oktobermånad. Men om två veckor är det höstlov, då ska minst två teckningar bli klara. Jag har så många idéer till nya teckningar, om ni bara visste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla fin!

2011-10-18 @ 17:53:19
Postat av: J

du är jättefin, tro inget anat!

2011-10-18 @ 22:52:51
Postat av: Lina

ååååh fy hatar när man liksom inte hinner med sitt liv, hoppas det blir bättre snart! :( Och kan bara hålla med kommentarerna ovan, du är jättefin verkligen!

2011-10-19 @ 07:30:23
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: sofie engdahl

Hejsan!

Sökte på google "rödluvan maskerad" (hade tänkt vara det på halloween förhoppningsvis), och då kom en bild på dig som det. Och min fråga är; köpte du eller gjorde du din luva själv? Såg jätte fin ut! Letar runt men hittar ingen bra! Vore super gulligt om du kunde tipsa! svara gärna i ett inlägg i min blogg eller på mail, kram :)

2011-10-19 @ 17:16:01
URL: http://sofiengdahls.blogg.se/heart
Postat av: Lisa

jag tänkte på en sak.., förr så hade du lite mer dagens outfits och det skulle vara askul om du kunde visa det lite oftare. Det skulle vara askul eftersom jag VET att du har snygga kläder!! o.O :D

2011-10-19 @ 19:24:35
URL: http://somenliisa.blogg.se/
Postat av: sofie engdahl

svar: okej tack så mycket :)

2011-10-19 @ 19:31:37
URL: http://sofiengdahls.blogg.se/heart
Postat av: Lovisa

Jätte fin du är!



Åååh hoppas du hinner med de teckningarna, är super sugen på att få se! :D

2011-10-19 @ 22:58:09
URL: http://isadrawings.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin