estocolmo

posted in: clothes .2011-09-06 / 12:02:20 . 5 comments
Igår satte jag och min mamma oss på tåget mot stockholm. Under dagen stannade vi och fikade/drack kaffe tre gånger, åt sallad en gång och gick runt i alla butiker tills fötterna värkte. 



svart kofta + röd blus/skjorta - weekday || väska - bikbok || leggins - ginatricot

Jag köpte inte så mycket faktiskt, men jag ska till huvudstaden om ett par veckor igen med Hanin och Saba och då kanske jag hittar lite mer fina saker.
Jag vet inte hur många gånger jag klämde på ett par dr martens igår. Jag tror jag måste köpa ett par snart! En vit skjorta och en svart polotröja av något slag står också på min inköpslista.
Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

Har precis beställt ett par Dr Martens och jag längtar så! :D Den där röda skjortan så ball ut! :)



Hugs!

2011-09-06 @ 16:26:53
URL: http://emmasartwork.blogg.se/
Postat av: SOFIE

en försenad fråga ehhe :P vilken är din favorit musikvideo??? om du bara tänker på videon och inte musiken... :P

2011-09-06 @ 21:11:35
Postat av: ViktoriaPettersson

Skulle också vilja ha ett par dr Martens skor. dock är jag lite för snål för det

2011-09-07 @ 22:10:03
URL: http://timetoshoot.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv "SOFIE": åh så svårt. Jag har ingen favoritmusikvideo. Men en jag tycker är fin är videon till postcards from italy med beirut. men låten gör så mycket också :) kram!

2011-09-08 @ 18:11:13
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: sofia - fotoblogg

Älskar din blogg! :3

2011-09-08 @ 21:56:24
URL: http://radetzki.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin