I just wanna

posted in: everything .2011-09-26 / 19:48:27 . 3 comments

via: tumblr (?)

Jag har prov i matematik d i övermorgon, jag har alltså varit frånvarande här på bloggen för att jag suttit med näsan begravd i matteboken. Känner mig ganska trött i huvudet just nu.
Jag kom precis hem så nu ska jag byta om till min stora stickade myskofta, koka en kopp te och titta på ett par avsnitt av entourage. Jag har verkligen fastnat för den serien! För er som älskar allt med filmbranschen (som jag) - se den!
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar entourage, jag dog när jag såg sista avsnittet. Men jag har hört att Entourage ska bli film :)

2011-09-26 @ 21:26:36
Postat av: Linnéa Björnfot

Klockren bild :P Hoppas det går bra med allt plugg & alla prov för dig! :)

2011-09-26 @ 21:44:04
URL: http://gotmybook.wordpress.com
Postat av: Malin

Okej, den bilden känns väldigt bra just nu. Lycka till med matten! :D

2011-09-27 @ 17:24:16
URL: http://malleman.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin