wednesday's sketch

posted in: sketches .2012-12-06 / 12:09:16 . 9 comments
Jag glömde heeeelt bort onsdagsskissen igår!! Därför är den lite försenad!

Temat denna torsdagsmorgon står My för.
Hennes önskan var att jag skulle göra en egen tolkning av något sånthär.


Vad tycker ni om dessa skisser jag ritar en gång i veckan? Jag vet att det var längesen jag ritade ett blyertsporträtt eller en välarbetad akvarellmålning men jag har varken funnit tid eller lust till att skapa något "stort" under de senaste veckorna. Men innan året är slut kommer två nya teckningar dyka upp här på bloggen, så ni som väntat på en ny teckning behöver inte vänta länge till.

-.-.-.-

Lämna förslag på nästa veckas tema bland kommentarerna!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Självporträtt!

2012-12-06 @ 13:49:24
Postat av: Linnéa

Verkligen älskar dina skisser! Även om dina välarbetade porträtt och målningar är underbara så är dina snabba skisser precis lika underbara - just för känslorna de förmedlar :) Det är liksom bara olika sidor av din talang och allt är lika intressant att titta på :P <3

2012-12-06 @ 16:46:58
URL: http://gotmybook.wordpress.com
Postat av: ho

framtid

2012-12-06 @ 19:07:26
Postat av: klara

Tema Harry Potter?

2012-12-06 @ 20:28:55
Postat av: Alva

Vad hände egentligen med den där grejen då du skulle rita av en människa också skulle vi bit för bit gissa vem det var??

2012-12-06 @ 20:33:36
Postat av: Ebba

Jag älskar verkligen dina skisser och din konst! Bra tolkning du hade! Ett förslag tills nästa vecka är antingen ett självporträtt på antingen utsida eller på insida. Annars hade en teckning av en "musiker" varit kul, någon påhittad som spelar något :) Ha det bra!

2012-12-06 @ 20:46:37
Postat av: Linnea

Kanske en liten häst? Ett maffigt kallblod eller din tolkning av gatlyktan i Narnia eller faunen och Lucy som dricker te runt ett runtträbord med inristade saker och lite spännande saker i bakgrunden???

2012-12-06 @ 21:46:24
Postat av: louisa

Musik?

2012-12-08 @ 09:37:39
Postat av: Ellie

Älskar dina skisser, så sjukt fina!

2012-12-09 @ 09:01:51
URL: http://ellieart.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin