almost midnight

posted in: everything .2012-01-07 / 23:49:27 . 3 comments
Med sigur ros i öronen sitter jag och ritar mitt i natten. Jag växlar mellan att rita det sista på Ian-porträttet och att rita på ett nytt litet, spännande, projekt, kommer avslöja vad det är senare i framtiden.

Jag vill också säga tack till alla fina ord ni skrivit till mig om senaste inlägget. Ni är så underbara allesammans, vill bara ge er en kram!
+ en stor kram till denna tjej för ett fint inlägg hon skrev om mig. Tack snälla!
Jag älskar kläder, även om det inte märks lika mycket längre då det inte dyker upp några outfits här på bloggen som det gjorde förr. Kanske blir ändring på det detta år.


via rumi neely/fashiontoast

& till en helt annan sak: för några dagar sedan ploppade en tanke upp i mitt huvud. Jag vill färga mitt hår ombre, det vill säga jag vill färga det som på bilderna ovan. Det är så himla fint, även om det inte är något nytt precis. Tack vare mina solblekta toppar och min enorma utväxt (som beror på det faktum att jag ej har besökt frisören sedan den tredje januari 2011 (stackars mina kluvna toppar)) så går min nuvarande hårfärg lite åt det hållet redan. Men jag vill ha ljusare toppar, speciellt till sommaren. Men efter alla misslyckade frisörbesök vågar jag inte närma mig en hårfärgsförpackning. Vi får se hur det blir med detta.
Kommentarer
Postat av: yosan

Oh! Så glad jag blir! Tack så jättemycket Linda. Jag vill bara säga att jag började läsa din blogg år 2009 och du var en av de som visade att det var okej att vara säg själv och klä sig som man helst vill. Tack så mycket för det. Du är världsbäst!

2012-01-08 @ 01:17:48
URL: http://northernshine.blogg.se/
Postat av: Calory

Först måste jag berömma dina teckningar så du fortsätter att lägga upp dem :) Förutom creds har jag även en fråga:



Jag undrar vad du har(hade?) för scanner! Jag letar runt efter en, men jag tycker det är så svårt att hitta någon som verkligen ger teckningarna rättvisa. Nu vet jag inte om din scanner är rättvis mot dina bilder, men jag tycker de är så otroligt fina att jag bestämt mig för att den måste vara bra (logiken?).



Iallafall. Du är grym. Keep up the good work!

2012-01-09 @ 13:52:54
URL: http://calory.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hoppas håret blir bra! Och fortsätt rita, du är så duktig!

2012-01-10 @ 16:29:10
URL: http://isadrawings.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin