ung och dum

posted in: everything .2012-01-28 / 10:35:51 . 3 comments
Satt nyss och kollade igenom arkivet på min blogg, har bara en sak att säga: HAHAHAHA NEEEEEEEJ.
Alla supergamla inlägg innehåller antingen väldigt pinsamt formulerade meningar eller väldigt pinsamma bilder på mig. Från och med nu får ingen kolla i arkivet, okej?! Haha skojar bara.

I fredags var jag ute och dansade hela natten lång med mina fina vänner. Kvällen bjöd också på en hel del skratt, tequila som smakade  apa (vilket den alltid gör, men har typ någon tvångstanke att jag alltid måste köpa denna apasmakande shot varenda utekväll), djupa meningsutbyten och 14948927 toalettbesök. Sammanfattat kan jag berätta att kvällen var otroligt lyckad och att jag har de underbaraste vännerna på jorden.
Igår var jag hos min bästa vän hela kvällen, vi kollade på bra filmer och tog en 2 timmar lång promenad ut i kylan och köpte godis. 
Idag är jag helt död, skulle helst vilja stänga in mig på mitt rum och inte prata med en enda levande varelse. 


maria & jag i fredags. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

läppstiftet är alldles för mörkt för dig, inte fint alls. din hårfärg skulle du också behöva fixa till

2012-01-29 @ 18:37:07
Postat av: max

SNYGG bild på dig linda!!

2012-02-05 @ 17:34:19
Postat av: Alexandra

okej driver dem? alltså första kommentaren? orka va elak? Linda du är fin som du är!

2012-02-11 @ 16:19:12
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin