???

posted in: everything .2012-07-30 / 08:11:30 . 18 comments
Under den senaste veckan har jag jobbat massor, träffat vänner, sett the dark knight rises på bio 2 gånger (DEN ÄR SÅ ÄCKLIGT BRA, SKULLE LÄTT SE DEN EN TREDJE GÅNG) och ätit en massa vattenmelon. 

Jag har även insett att jag bloggade bättre när jag var på gotland, då jag inte hade tilgång till internet (tidsinställda inlägg haha), än vad jag gör nu när jag är hemma. Sorgligt men sant, men vi alla vet nog vid det här laget att jag är dålig på att blogga och att min inspiration ständigt=0.
För att hjälpa mig kan ni väl lämna lite kommentarer vad ni skulle vilja se mer utav i bloggen? Lämna tips, förslag, och önske-inlägg! Tror det kan resultera i något bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tutorials skulle vara kul. :) (Gärna på hur du gör med akvarell)

2012-07-30 @ 11:15:20
Postat av: Sandra

Jag läser gärna mer om bok-, film- och tv-serietips, outfits och inredning. Du tar fina bilder men det blir inte så mycket av det tyvärr!

2012-07-30 @ 11:37:25
URL: http://tintura.blogg.se
Postat av: lisa - foto│konst│mode -

Jag tycker alltid att det är kul att se av din vardag och skulle inte tycka att det var helt fel med lite outfits ;)
Böcker du har läst och som du tipsar om och teckningar/målningar är också väldigt kul!
(skriver du inte i ett inlägg om böcker så skulle det vara väldigt bra om du gav mig några tips för GOSH, måste läsa en bra bok snart känner jag...)
KRAM ♥

2012-07-30 @ 11:56:32
URL: http://tedrickandeflicka.blogg.se
Postat av: Dilan

det är inte ofta jag ser "vardagsbilder" här,så det skulle vara kul. Lite spontana bilder som du bara klickat under dagen :)

och så skulle det vara trevligt att se lite av dina skissar (såna som aldrig blir till riktiga teckningar) också såna du kan tänka dig göra till teckningar :)

skulle också vart kul att se om du köpt nått senaste tiden, bilder på det du har på dig även om det är väldigt enkelt och så lite sådant vardagsstuff :)

puss!

2012-07-30 @ 13:12:30
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: johanna

hej, jag kör veckans blogg på min blogg den är veckan, vore kul om du var med, så klicka på länken för att komma direkt till inlägget :)

http://tuffys.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-30 @ 13:28:55
URL: http://tuffys.blogg.se
Postat av: Paula

Dina outfitts!!

2012-07-30 @ 17:23:58
Postat av: marie

A men det skulle ju va rätt bra om du skrev mera om din vardag och bilder till! också outfits för du gillar ju mode, riiight? mera egenfotade bilder och konst- favorit i repris-bilder.
gillar din blogg skarpt och hoppas du fortsätter skriva:)

2012-07-30 @ 18:26:34
Postat av: Frida

Det är alltid roligt att få fråga dig saker, men annars är allt du lägger upp också roligt, haha :) Lite kläder kanske, det var ett tag sen!

2012-07-30 @ 18:28:34
URL: http://fridasofiart.blogg.se
Postat av: Anonym

din vardag, outfits, mkt bilder, din konst, böcker du läser, skulle vara sjukt kul med lite drawing tutorials eller typ tips&tricks :) kram!

2012-07-30 @ 20:42:18
Postat av: Anonym

din vardag, outfits, mkt bilder, din konst, böcker du läser, skulle vara sjukt kul med lite drawing tutorials eller typ tips&tricks :) kram!

2012-07-30 @ 20:42:20
Postat av: Anonym

skulle bli sjukt bra om du kunde svara på denna frågan i ett inlägg.
vad gör du om 10 år?
vad jobbar du med.. vilka drömmar har du uppnot osv :)

2012-07-30 @ 20:49:52
Postat av: Natalie

Din blogg är redan bäst, men jag tycker att du borde få in lite av din vardag lite. Typ berätta lite om dig själv, vad du gjort, lite bilder på de och det skulle bli perfekt.
Jag har läst din blogg länge och du har lagt ner outfitsbilderna ser jag,vilket jag inte gillar, för du har så grym stil och känsla för kläder! Så mer outfits!
Även ett låångt inlägg om hur din framtid ser ut nu när du tagit studenten. Ska du plugga vidare, resa, jobba, flytta hemifrån?
Mera musik med och filmtips. Favoritböcker du läst/läser?
Texter eller dikter/quotes som du har fastnat för/tycker om!
Inredning/möbler som du tycker om, typ så som du inrett i ditt fina rum?

Okej, tror det ska räcka, hoppas du fått lite inspiration och pepp för att blogga lite mer :D
PS. Du kan ju även göra tidsinställda inlägg när du har annat för dig så behöver inte bloggen lida så mycket?
Kraaam!!!

2012-07-31 @ 01:24:06
URL: http://septhia.tumblr.com
Postat av: Sara L

Jag tycker det är jättekul att se vad du har målat/ritat, men eftersom man inte kan se en ny teckning varje dag då de tar en tid att göra skulle jag tycka om ifall du la ut skisser som du gjort. Sen har du en så superfin klädstil så outfits vore inte så dumt. Något annat jag skulle vilja se är tutorials , gärna om hur du målar med akvarell eftersom det blir så fint och jag har jättesvårt att få till det när jag själv har provat!

2012-07-31 @ 09:08:01
URL: http://fotosbymee.blogg.se
Postat av: Micki

lite mer outfits! :) jag vet inte om du är intresserad utav mode,kläder och så men det är ändå roligt att få se lite hur du klär dig. :)
sen lite mer vardags bilder kanske, inte föör mycket men lite :)
Annars tycker jag din blogg är super! Så fortsätt med det du bloggar om! :) Kram!

2012-07-31 @ 19:51:47
URL: http://mickikarlsson.blogg.se
Postat av: Sofia

Gör lite tutorials, eller steg för steg hur du tecknar :D Skulle vara otroligt roligt att få se hur du bygger upp dina bilder!

2012-08-01 @ 11:22:09
URL: http://skogtoka.blogg.se
Postat av: Aly

En akvarell tutorial!

2012-08-01 @ 11:43:03
Postat av: louise

Flera tutorial :) Flera ögon och hur man får till skägg :)

2012-08-01 @ 17:32:23
Postat av: Moa

Tutorials, helt klart!
Sen är ju film- bok- musik- och serietips aldrig helt fel! Har älskat alla dina filmtips hittils! ;)

2012-08-03 @ 22:50:31
URL: http://moxxr.devote.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin