only the moon was shining back

posted in: clothes .2012-11-21 / 14:00:37 . 5 comments
 
hatt - åhlens >><< tröja - sol & måne >><< halsband - thailand (fjädern har jag limmat på själv) >><< svarta leggins - ginatricot

.-.-.-.

Idag åkte jag ner på stan med min fina mamma och tittade lite i affärer. Jag blev helt förälskad i en jacka inne på indiska men nu när jag håller på att spara pengar så kändes en jacka för tusen kronor lite väl häftigt. Efter vi lämnat indiska åt vi varsin sallad och klämde på lite fler plagg. Sedan köpte jag lite pysselgrejer inne på panduro! Jag har nämligen bestämt mig för att jag i år ska tillverka 99% av alla julklappar jag ska ge bort! Sååå är det nog bäst att börja pyssla i tid! Jag lovar att jag ska dokumentera allt pyssel så jag kan lägga upp bilder på alla färdiga klappar här på bloggen sen, men det blir efter jul förstås. 

Åå som ni ser försökte jag ta lite bilder i dagensoutfit-anda sittandes i min säng.
Vet inte om jag lyckades riktigt.





Kommentarer
Postat av: klara

så himla snyggt, dör lite

2012-11-21 @ 19:12:05
Postat av: Anonym

jodå, inget fel på bilderna! :)

2012-11-21 @ 20:04:35
Postat av: Märta

Jag har en idé för något du kan göra på bloggen nån gång då och då. Säg tre saker om dig själv, typ "min favoritfärg är blå" eller "jag har besökt alla kontinenterna på planeten" men en utav dom ska inte vara sann och så får vi läsare gissa på vilken.
Det är rätt kul och göra med kompisar i alla fall=p
Och Gud va vacker du är förresten! Nästa gång du känner dig nere, tänk på de läsare som jag som följt dig genom åren och sätt dig som en underbar inspirationskälla! Massa kramar!!

2012-11-21 @ 20:11:50
Postat av: Tild

alltså ursäkta men det här är typ det snyggaste jag sätt
en galet läcker kvinnlig bohemisk kristian anttila typ och det är en komplimang!!

Svar: men ååååh vad söt du är, tack snälla du!
linda

2012-11-21 @ 20:43:13
URL: http://coopertrooper.blogg.se
Postat av: Mikaela

Tycker det blev jätte bra bilder, och en jätte snygg outfit är det!! :)

2012-11-25 @ 20:01:45
URL: http://rymden.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin