tankar om nästa år

posted in: everything .2012-11-09 / 09:54:09 . 1 comments
Min fina kalender, från Ulrika Kestere.

>>-<<

2013 ska bli ett bra år.
Jag ska hitta och utforska nya sidor av mig själv och ta ännu ett steg längs vägen mot att lära mig tycka om mig själv.
Jag ska utrota alla tankar som har med skola och studerande att göra. Den biten får jag ta itu med när dagen då jag bestämmer mig för att börja bygga en karriär kommer.
Jag ska också spara minsta lilla krona som blir över, så att jag en dag kan köpa mig en stor ryggsäck, säga farväl till vänner och familj och ge mig av för att utforska världen.
Jag ska även skapa så mycket som möjligt, försöka se skönhet och inspiration i allt omkring mig. 2013 ska bli ett år fyllt med konst.
Till sist ska jag även försöka bli av med ångesten jag lever med, så jag kan leva fri.


Kommentarer
Postat av: Julia-Desirée

Åh hur hur hur fick du tag i den? Så himla oerhört fin

Svar: finns att köpa på hennes blogg, länk finns i inlägget :)
linda

2012-11-17 @ 19:32:11
URL: http://juliadesiree.webblogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin