min dag

posted in: everything .2012-10-06 / 18:24:00 . 6 comments
 
Igår var det fredag. Min fredag bestod av jobb, vila, godis och filmmys med min bästa vän.
Idag är det lördag. När jag vaknade hade alla gråa regnmoln flytt från himlen. Vädret var himla fint så jag började dagen med en lång springtur. När jag kom hem åt jag lite mellis och begav mig sedan iväg till gymmet och svettades lite till. Hemma igen steg jag sedan ut ur duschen med blött och risigt hår och möttes av en tom blick i badrumsspegeln. Jag letade reda på min lilla sax och klippte av sex centimeter av mitt hår, ungefär. Tillfredställande och hundra gånger billigare än frisören.
Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-10-06 @ 19:45:16
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Julia

Du är så undebart fin!

2012-10-06 @ 20:05:11
URL: http://madness.blogg.se
Postat av: Dilan Dilir

åh har du instagram? :)

Svar: ja! :) heter lindasundell
linda

2012-10-06 @ 20:30:33
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: Jessica

Kan du inte visa ett bättre kort på nya frisyren? :)

Svar: det är inte så mycket att visa, det ser typ likadant ut, bara lite kortare.. klippte bara av topparna :)
linda

2012-10-06 @ 21:24:03
Postat av: Sandra

sv: Tack! Vilken mysig blogg du har!

2012-10-07 @ 11:54:28
URL: http://saandratornblom.blogg.se
Postat av: Leo

Om jag nu hade långt hår igen skulle jag nog aldrig våga klippa det själv, hade säkert bara klippt mig i örat ändå ;_; *rys* eller klippt och klipp och klippt för att jag är en sådan där jobbigt perfektionist som aldrig kan sluta peta i det jag gör :d Men du ser fin ut Linda! :)

2012-10-08 @ 00:05:09
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin