morning

posted in: everything .2012-09-20 / 10:25:00 . 2 comments
Min lillebror är äntligen hemma från sjukhuset. Han mår bra, jag och min övriga familj mår också bra.
Tusen tack till er som lämnat fina kommentarer och ord!

Vek min första origami-fjäril igår. Jag har nämligen börjat fundera om man inte kan göra någon fin inredningsdetalj med hjälp av just origami. Vi får se vad jag hittar på.

Jag har även, ÄNTLIGEN, hittat en bild jag vill rita av. Så nu kommer det snart dyka upp steg-för-steg tutorials för hur jag går till väga när jag ritar ett blyertsporträtt. En annan rolig sak är att jag har fått inspiration till att måla en tavla. Jag har en stor canvasduk som har legat och samlat damm under min säng i flera år. Jag har inte vetat vad jag vill göra med den tidigare, men nu tror jag att jag vet. Vi får se om jag börjar kladda på den i veckan. Jag har bestämt mig för att använda olika medium när jag målar den, akvarell, olja, tush.. haha vi får se hur detta slutar. Har bara målat på canvas en gång förut.
Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint, ag älskar origami

2012-09-21 @ 09:24:12
Postat av: Julia

Skönt att höra :) Tänkte faktiskt på hur det hade gått för honom häromdagen. <3

Svar: tack för dina fina ord!
linda

2012-09-23 @ 17:28:28
URL: http://justsometrueshit.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin