another one

posted in: Work in progress .2013-04-30 / 13:39:00 . 4 comments
 
Jag flyttar till Oslo snart och innan jag åker lovade jag min mamma att jag skulle måla en stor tavla till henne. Hon blev kär i den här tavlan jag håller på med och ville ha en tavla i samma stil fast i andra färger och i större storlek! Jag har aldrig förut målat på en sån här stor canvastavla förut, den är 70x100 cm! Jag kommer måla klart denna innan helgen och den kommer pryda vardagsrumsväggen här hemma i Västerås. 

Jag kommer ta med mig mina ritsaker till Norge så jag kommer att fortsätta skapa konst. Dock kommer jag inte ha möjlighet att måla stora tavlor som denna, utan jag kommer få lov att lägga all min kreativitet på akvarellmålningar och porträtt! 
Kommentarer
Postat av: juli

linda! i need your help! hur "vässar" man stompfers? du är förövrigt en helt fantastisk konstnär och människa, och min största inspirationskälla, bara så du vet :)

Svar: Sandpapper!!!! :) Det är det absolut bästa tipset jag har :) Tusen tack fina du, blir helt rörd! Massor med kramar!
linda

2013-05-02 @ 22:14:58
Postat av: Nelly

Skulle du kunna visa hur man ritar platt hår?

2013-05-03 @ 10:42:17
Postat av: Milla

Jag älskar bakgrunden. Vilken snygg effekt du lyckats få till.

2013-05-04 @ 22:43:09
URL: http://artbymilla.blogg.se
Postat av: Ingrid

ÅH OSLO! Jag har inte planerat något, men jag ska inte dit förrän i höst.
Har du fixat något boende, arbete och resekassa ännu? Får man fråga hur och var? ;)
Kramar, tavlan ser cool ut! :D

Svar: Jag har boende och sparandet till min resekassa är igång men långt ifrån fylld! Jobb söker jag för fullt :) Boende tog jag över efter en vän men sökte mycket på cribsnorge.se och finn.no innan :) Massor med kramar!
linda

2013-05-06 @ 02:27:45
URL: http://www.mystudio.webblogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin