#two

posted in: Work in progress .2013-01-28 / 00:51:15 . 6 comments
Prövar lite olika tekniker och är för första gången inte rädd för att akvarellen ska lämna fläckar och sprida ut sig ojämnt på pappret.

Jag har alltid strävat efter att få mjuka, perfekta skuggor när jag målat med akvarell. Men det strävar jag inte efter denna gång, jag ville prova på något annat och göra lite som jag vill. Vi får se vad det blir utav detta, jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska fortsätta på målningen än. Jag vet inte ens vad jag ska måla runtomkring henne. Kanske mossa och lite blommor? 

Kommentarer
Postat av: Kan Dee

Sååå jäkla vackert! Shit vad du är duktig Linda! Kram!

Svar: Tack så jättemycket fina du!! Kram på dig!!
linda

2013-01-28 @ 08:22:15
URL: http://kandees.com
Postat av: hannah

Wow! jag blir mållös, som alltid.

2013-01-28 @ 15:05:21
Postat av: Rebecka

Helt galet fin!

2013-01-28 @ 16:27:30
URL: http://lumosyoureyes.tumblr.com/
Postat av: Zandra

Grymt duktig du är!

2013-01-28 @ 18:53:41
Postat av: Art by Mai

Jättefin! Vad för typ av akvarell och märke använder du?

Svar: flytande akvarell på tub som jag köper på panduro :) tror det är deras egna märke.. :) kram!
linda

2013-02-09 @ 14:38:58
URL: http://artbymai.blogg.se
Postat av: Julia Ivarsson

åh herregud va fint.. så vackert!

2013-07-01 @ 20:03:01
URL: http://kindofjulia.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin