almost done

posted in: Work in progress .2013-03-04 / 22:50:22 . 4 comments
Nu kommer jag inte visa någon mer work-in-progress-bild på denna teckning, nästa gång ni ser den kommer den vara helt klar.

De steg-för-steg/tutorial-inlägg som jag har kvar att visa med hjälp av denna teckning är munnen samt hur jag skuggar huden. Kanske slänger jag med öron också, vi får se. Hår blir det inte denna gång då bakgrunden på denna teckning kommer vara svart och Rooneys svarta uppsatta hår försvinner liksom i bakgrunden. Hår får jag spara till en annan gång.
 
Angående tutorials så tänkte jag fråga er om ni kanske har några andra önskemål? Det behöver inte ha med porträtt att göra utan det kan vara andra motiv också. Även om jag inte har erfarenhet av att rita ett specifikt motiv så kanske jag ändå kan visa steg för steg hur jag ritar det. Det var bara en tanke som slog mig, jag bara satt och funderade lite..

Kommentarer
Postat av: Lisa Thorängen

Detta har inte så mycket med tutorials att göra men skulle inte du kunna måla av Ed Westwick?! :D

2013-03-05 @ 07:29:54
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
Postat av: Silje Helene's Konst&Foto

Holy smokes vad bra du är alltså!!

2013-03-05 @ 08:59:54
URL: http://roligheterna.blogg.se
Postat av: Anonym

SJUKT JÄVLA BEGÅVAD DU ÄR

2013-03-05 @ 21:33:31
Postat av: Fia Persson

Hej, gillar din blogg väldigt mycket! :) Jag undrar om du kanske kan visa hur du blandar färgerna för att få fram huden i dina akvarell målningar! Eller vilka färger du använder! Tack snälla

2013-03-07 @ 16:46:33
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin