important

posted in: inspiration .2013-05-12 / 10:21:21 . 3 comments
via tumblr.

<>

Jag har nu bott en vecka i Norge. Jag har fått ett jobb på en resturang, kanske inte det mest välbetalda men det finns ingenting som hindrar mig från att söka mig vidare. Men jag trivs och för stunden är det viktigast för mig. 

Norge är som ni kanske förstått, mitt första steg mot att en dag få se och upptäcka världen. Jag sparar till en lång resa. Det betyder också att jag kanske måste stanna här en lång tid, längre än jag beräknat. Men vad gör det? Mina drömmar är stora och det krävs stora steg för att jag en dag ska kunna uppfylla dem.
Sluta aldrig drömma, för ingenting är omöjligt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dig människa, så himla mycket!!!!

Svar: saknar dig med!!!!!! du får komma och hälsa på mig i sommar!!! <3
linda

2013-05-12 @ 12:58:07
Postat av: Elin

Jag älskar verkligen att läsa om dina drömmar och känna hur mycket vi har gemensamt om allt med frihet och naturen och allt vackert som finns i världen! Du är verkligen otroligt modig som flyttar till Norge tycker jag. Du är verkligen min idol haha. Usch, låter supertöntigt men du är det!

Svar: Men ååh. Tusen tack underbart snälla du! Du ska bara veta hur mycket det värmer!
linda

2013-05-13 @ 21:50:39
URL: http://withershins.blogg.se
Postat av: Pegah

Men åh vad kul att du flyttat till Oslo! Jag har bott här i ca 6 månader nu så om du har nån fundering står jag gärna till tjänst :)
Jag har faktiskt följt din blogg sen dina blonda luggdagar, du är så inspirerande!
Jobbar hur som helst på BIT i Byporten så om du har lust för en sallad eller baguette för billigare peng titta gärna förbi!
Hoppas att du kommer fortsätta att trivas :)

Svar: Nämen åh! Tusen tack snällis! Kanske möts våra vägar någon dag då, själv jobbar jag på aker brygge :) Kram på dig!
linda

2013-05-13 @ 21:55:37
URL: http://www.pegahzuz.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin