bye

posted in: everything .2014-08-02 / 15:05:00 . 8 comments
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Take care!! :)

2014-08-02 @ 22:09:42
Postat av: Sandra

Lycka till! <3

2014-08-03 @ 10:37:18
Postat av: Julia

Vet nu inte om du kommer se detta, men hoppas du har en sjukt bra upplevelse! :) Kram

2014-08-03 @ 11:10:46
URL: http://juliadahls.blogg.se
Postat av: Maja

Åhhh lycka till! Önskar dig en fantastisk resa som jag hoppas att få läsa om på vägen eller när du är tillbaka!!

2014-08-03 @ 11:40:02
Postat av: amanda

drömde om dig inatt, haha! hoppas du får en fantastisk upplevelse och jag ser verkligen fram emot att höra om den sen! :) kram <3

2014-08-03 @ 17:24:22
Postat av: ellen

Lycka till, och ta hand om dig! Hoppas du får en underbar resa. <3

2014-08-05 @ 17:26:35
Postat av: X-Chel

Önskar dig en riktigt lycklig och spännande resa, samt lite inspiration inför första anhalten, som är Kambodja (ifall jag har uppfattat det rätt), i form av följande YouTube-länkar med traditionell kambodjansk "Apsara"-dans (en form av himmelska, kvinnliga varelser ur deras mytologi):

https://www.youtube.com/watch?v=IezDuqfJdn0

https://www.youtube.com/watch?v=ZeKBB63M3yg

Tänkte att ovanstående kanske kan tjäna som inspiration för framtida konstverk (vem vet?) eller bara vara kul att veta om Kambodja, ditt första resmål...Än en gång: Ha en underbar resa och lycka till!

Postat av: X-Chel

Önskar dig en riktigt lycklig och spännande resa, samt lite inspiration inför första anhalten, som är Kambodja (ifall jag har uppfattat det rätt), i form av följande YouTube-länkar med traditionell kambodjansk "Apsara"-dans (en form av himmelska, kvinnliga varelser ur deras mytologi):

https://www.youtube.com/watch?v=IezDuqfJdn0

https://www.youtube.com/watch?v=ZeKBB63M3yg

Tänkte att ovanstående kanske kan tjäna som inspiration för framtida konstverk (vem vet?) eller bara vara kul att veta om Kambodja, ditt första resmål...Än en gång: Ha en underbar resa och lycka till!

- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin